Cançó La Princesa Ratolina de Dani Miquel

Hola de nou, ací teniu el vídeo de la cançó "La princesa Ratolina". I també la lletra per a que pugau practicar-la a casa. Vídeo





Lletra: 

(Introducció) 
Hi havia una vegada una princesa Ratolina (a vore com fan les rates) què se'n volia casar; però esta era molt espavilada, volia casar-se amb el personatge més poderós del món. Així què va anar a la escola i li va dir al mestre. 

- Mestre! Quin és el personatge més poderós del món?


I el mestre es posa a pensar. (a vore com pensen els mestres, a vore... Hi ha algun mestre que pensa així eh!)


I un dia que el mestre ix al carrer, mira el cel i allà dalt del cel va vore el.... Sol. I va dir: 

- Princesa ratolina, el personatge més poderós del món, és el Sol. Perquè ell ho il·lumina tot i fa créixer els millors amics del hòmes i de les dones que són els...? (Els arbres!!!) els arbres, molt bé, el gossos no, eh, el gossos no, els arbres.

Així que la princesa Ratolina agafà una motxilla, una cantimplora i mitja dotzena de caquis de la Alcúdia (he, he),

(Cançó)

[DO-MIm-LAm]

La princesa Ratolina, el sol ha anat a buscar, li ha dit: 

-Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.

[FA-SOL-DO]

El solet que se n’alegra, però no ho pot acceptar, perquè el núvol té més força, el tapa i no pot brillar.

- Així que el núvol és més fort que tu? sol, solet... 
- Sí!

La princesa Ratolina, el núvol anat a buscar, li ha dit: 

-Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.

Al núvol li cau la baba, i li diu tot somrient (eh, princesa):

-Si busques qui té la força  (Qui té la força?)
- La resposta està en el vent.
- El vent és més fort que tu, núvol, nuvolet…?
- Sí

La princesa Ratolina(erre que erre), el vent ha anat a buscar, li ha dit: 

-Fill de la meua vida, jo amb tu em vull casar.

El vent fa una bufanada, de tant que se'n va alegrar, però diu que la muntanya, és forta i el fa parar.

- Així que la muntanya és més forta que tu… 
- Sí!

La princesa Ratolina, a la muntanya ha anat, li ha dit: 

-Filla de la meua vida, jo amb tu em vull casar.

La muntanya que tremola, poc a poc es va desfent, i de tota aquella terra, un ratolí va apareguent. (sabeu que passà)

-Tot això ho has fet tu?. Diu la princesa, i el ratolí diu:

-Sí!

La princesa Ratolina (la de bo), agafant el ratolí, li ha dit:

-Fill de la meua vida, vas a ser el meu marit.

Que voltes pega la vida (ah, ja voreu), per anar al mateix lloc, viu, disfruta i diverteix-te (això sempre), i no sigueu albercocs…sou albercocs vosaltres? No!!!"